بیوتکنولوژی

امین جعفری طهرانی (کارشناس ارشد بیوتکنولوژی)

بیوتکنولوژی

امین جعفری طهرانی (کارشناس ارشد بیوتکنولوژی)

صد هزار بازدید و تشکر از خوانندگان عزیز

دیروز آمار بازدیدکنندگان وبلاگ از مرز ۱۰۰ هزار بازدید گذشت که به نظر من این برای یک وبلاگ علمی که به یک موضوع خاص اختصاص دارد باعث امیدواری است.  

از تمامی کسانی که به این وبلاگ سر می زنند و پیام، نظر، پیشنهاد و انتقادات خود را برای من می گذارند تشکر می کنم و یک عذر خواهی هم برای این مسئله که به علت گرفتاریهای زیاد و بالا بودن تعداد پیامها متاسفانه فرصت نمی کنم به همه نظرات پاسخ بدهم که به خاطر این امر از همه شما پوزش می طلبم.  

یک کار جدید هم در رابطه با سایت اینه که با توجه به استقبال بازدید کنندگان از سایت از دوستان عزیزی که مطلب جدید و خاصی متناسب با مطالب سایت دارند می خوام مطالبشون رو برای من بفرستند تا با نام خودشون در وبلاگ انتشار پیدا کنه.

در پایان آرزوی موفقیت و سربلندی برای یکایک شما عزیزان را دارم. 

 

 

 باتشکر         

امین جعفری طهرانی